پیاده سازی توسط حمید تدینی

سیستم پشتیبانی مشتریان osticket فارسی بهمراه پشتیبانی

سیستم پشتیبانی مشتریان بر پایه تیکت گذاری یکی از روش هایی می باشد که در حال حاضر توسط بسیاری از شرکت ها و سایت ها استفاده می شود . در این راه سیستم osticket که پرطرفدارترین سیستم در زمینه پشتیبانی مشتریان بر پایه تیکت می باشد انتخاب و بطور کامل فارسی شده است که می توانید در سایت http://ostparsi.com/ به این سیستم دسترسی داشته باشید . در زیر می توانید لیست برخی از امکانات سیستم را مشاهده نمائید :

  • فارسی سازی شده بصورت کامل و با واژگان روان
  • شمسی سازی تاریخ
  • شمسی سازی و بومی سازی گزارش گیری ها
  • بهینه سازی پایگاه داده برای زبان فارسی
  • ایجاد سایت پشتیبانی و فروش
نقش من در پروژه :
بومی سازی و فارسی سازی سیستم و راه اندازی سایت فروش و پشتیبانی

صفحه اصلی مشتریان سیستم osticket

صفحه مدیریت اصلی سیستم osticket

بخشی از صفحه ویژگی های osticket فارسی

صفحه وبلاگ سایت اصلی